Prijava

Pozabljeno geslo
Registracija

Registracija

Polja, označena z zvezdico, so obvezna*

Že imate račun? Prijavite se.

Pozabljeno geslo

Ali ste pozabili geslo?

Ste pozabili geslo? Vnesite vaše uporabniško ime ali elektronski naslov in poslali vam bomo povezavo za ponastavitev gesla.

Rezervacija in nakup programov

1. Postopek rezervacije in nakupa preko spleta za programe: Valentinovo, Gregorjevo, Materinski dan, Noč čarovnic, Čarovniški dan, Srečanje z dedkom Mrazom/Božičkom, Božična zgodba, Taborjenje.


  1. V besedilu pred rezervacijo preberite pomembne napotke za udeležbo na programu.
  2. Izberite število in vrsto vstopnic s programom, ki jih želite kupiti.
  3. Izberite želeni termin.
  4. Imetniki letne vstopnice vpišete serijsko številko letne vstopnice v levo okence in ključ letne vstopnice v desno okence, ki se pokažeta po potrditvi kvadratka, da ste imetnik letne vstopnice.
  5. Če letne vstopnice nimate, potem po izbiri števila in vrste vstopnic nadaljujte z nakupom.
  6. Dodajte v košarico, pritisnite gumb »na blagajno«, vpišite svoje podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon). V košarico se bo dodala storitev in vstopnica v primeru, da udeleženci niso imetniki letne vstopnice. Preberite Splošne pogoje nakupa, označite, da se z njimi strinjate in nato pritisnite »plačilo« . V primeru, da se s Splošnimi pogoji nakupa ne strinjate, nakup storitve ne bo možen. Pri tem se lahko registrirate v spletni trgovini ZOO Ljubljana ali pa nakup opravite kot gost.
  7. Preden opravite plačilo, lahko podarite 1 €, ki ga namenjamo različnim naravovarstvenim projektom.
  8. Kot javni zavod vam nudimo varno plačevanje preko sistema UJP s kreditno ali debetno kartico (Activa, Maestro, MasterCard, Visa) ter preko spletne banke  (Abanet, NLB Klik).
  9. Prejeli boste potrdilo o naročilu s spletne strani trgovina.zoo.si in e-poštnega naslova spletna. trgovina@zoo.si z vsemi informacijami o terminu in številu rezerviranih mest.
  10. Potrdilo o plačilu/ račun boste prejeli preko sistem UJP na e-naslov, ki ste ga navedli v procesu nakupa.
  11. Potrdilo o rezervaciji programa boste prejeli s spletne trgovine. V primeru, da je bila rezervacija neuspešna, potrdila ne boste prejeli. Udeležba na programu je možna samo po potrditvi rezervacije.
  12. Dan pred vašo izbrano ZOO dogodivščino vam pošljemo opomnik po e-pošti.

2. Postopek rezervacije in nakupa preko spleta za programe: Zimske počitnice, Poletne počitnice

  1. V besedilu pred rezervacijo preberite pomembne napotke za udeležbo na programu.
  2. Izberite termin počitnic v spustnem seznamu.
  3. Imetniki letne vstopnice vpišete serijsko številko letne vstopnice v levo okence in ključ letne vstopnice v desno okence, ki se pokažeta po potrditvi kvadratka, da ste imetnik letne vstopnice.
  4. Če letne vstopnice nimate, potem po izbiri termina nadaljujte z nakupom.
  5. Dodajte program v košarico, pritisnite gumb »na blagajno«, vpišite svoje podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon). Preberite Splošne pogoje poletnih/zimskih počitnic, označite, da se z njimi strinjate in nato pritisnite »plačilo« . Pri tem se lahko registrirate v spletni trgovini ZOO Ljubljana ali pa nakup opravite kot gost.
  6. Preden opravite plačilo, lahko podarite 1 €, ki ga namenjamo različnim naravovarstvenim projektom.
  7. Kot javni zavod vam nudimo varno plačevanje preko sistema UJP s kreditno ali debetno kartico (Activa, Maestro, MasterCard, Visa) ter preko spletne banke  (Abanet, NLB Klik).
  8. Za plačevanje preko UJP sistema morate urediti “močno dvostopenjsko avtentikacijo”: Od 1.1.2021 so pričela veljati nova pravila na področju varnega spletnega plačevanja s plačilnimi karticami z močno avtentikacijo, s katero je možno plačevati preko UJPa. Način “močne dvostopenjske avtentikacije” določi osamezni izdajatelj plačilne kartice. Primeri: Nova KBM z mDenarnico, NLB z NLB Pay, Delavska hranilnica z DH denarnik. Brez močne avtentikacije spletnega plačila ne morete izvesti.
  9. Prejeli boste potrdilo o naročilu s spletne strani trgovina.zoo.si, e-naslov spletna.trgovina@zoo.si z vsemi informacijami o terminu in številu rezerviranih mest.
  10. Račun boste prejeli preko sistem UJP na e-naslov, ki ste ga navedli v procesu nakupa.
  11. S spletne trgovine boste prejeli potrdilo o plačilu.
  12. S spletne strani boste dobili potrdilo o rezervaciji termina. V primeru, da potrdila ne prejmete, rezervacija ni orpavljena.
  13. Na navedeni e-naslov boste pred počitnicami prejeli še podrobnosti glede počitnic.


3. Zamenjava vstopnic/ rezerviranih programov oziroma vračilo kupnine

  1. Nakup vstopnic in pedagoških progamov je dokončen ter brez možnosti vračila denarja, menjav terminov, menjav vstopnic ali odpovedi. Nekoriščenih vstopnic ali pedagoških programov ni mogoče koristiti v drugih terminih.
  2. Skupinskih popustov po nakupu vstopnic ni mogoče uveljavljati.
  • (V skladu z 12. točko 43. Člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerem se podjetje zaveže, do bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku. Glede na navedeno zakonsko izjemo, v skladu s katero potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa vstopnic, so vsa naročila vstopnic obvezujoča, ne glede na način naročila (po telefonu, faxu, elektronski pošti ali preko spleta.)


4. Odpoved s strani ZOO Ljubljana

  1. Zamenjava termina programa (bolezen v ansamblu, višja sila, drugo …): Že kupljene vstopnice veljajo za nadomestni termin, ki ga določi ZOO Ljubljana. Vodenje/predstava je izvedeno tudi v primeru nekoliko slabšega vremena. Zaradi vremenskih razmer denarja ne vračamo in menjave termina niso možne.
  2. Vračilo kupnine: Kupnino vrnemo le v primeru, če odpovemo termin vodenja/predstave. V takih primerih lahko dobite dobropis, ki ga koristite ob nakupu ostalih programov/predstav ali pa vam vrnemo denar (rok za vračilo denarja je naveden v obvestilu o odpovedi). Ob menjavi za dobropis oziroma ob vračilu denarja je nujno predložiti vstopnice oz. številko naročila ali rezervacije. Kupnino vrnemo le v primeru odpovedi termina.
  3. Obvestilo o odpovedi: V primeru, da ste rezervacijo in nakup opravili na spletu, boste prejeli obvestilo o odpovedi termina na e-naslov, ki ste ga navedli ob rezervaciji programa. Hkrati vas bomo obvestili tudi o vračilu kupnine, nadomestnem terminu ter datumu, ko je vračilo vstopnic še možno zamenjati ali dobiti povrnjen denar. Po navedenem datumu vračilo in menjava vstopnic ni več možna.

5. Uporaba vstopnic pri pedagoških programih:

  • Cena pedagoških programov je sestavljena iz vstopnice za enkratni vstop (cena dnevne vstopnice po veljavnem ceniku) in cene programa. Za udeležbo na programu potrebujete oboje.

  1. Darilne vstopnice trenutno ni mogoče uporabljati kot vstopnico pri pedagoških programih.
  2. Letne vstopnice lahko uporabljate pri pedagoških programih, doplačate le ceno programa. Številko letne vstopnice in ključ vpišete na ustrezno mesto ob rezervaciji programa.
  3. V primeru, da letno vstopnico imate in številke s ključem ne uporabite ob prijavi na program ter zaradi zagotovitve rezervacije terminov dokupite dodatno letno vstopnico, denarja zanjo ne vračamo (primer: Poletne počitnice).
Dostopnost